با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین «برومند رازیانی» به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان- در این مراسم گفت: از اعتماد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر دارم و حضور ایشان را در کردستان ارج می نهیم.
وی افزود: مردم کردستان، شایسته والاترین خدمت‌ها هستند و بر خود وظیفه می‌دانیم که در عرصه فرهنگی و تبلیغ مبانی دینی در منطقه تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه «تبلیغ و تبیین»، تنها راهکار مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم است، گفت: امیدواریم مبلغان دینی و نخبگان کردستان، ما را در این مسیر یاری کند.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه افزود: امیدواریم خداوند متعال ما را یاری کند که با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و علمای منطقه بتوانیم زحمات پیشینیان را ادامه دهیم، فضا برای کار تبلیغی در استان فراهم است و پیشینیان، زحمات زیادی در این استان کشیدند که ما هم دنباله‌رو زحمات این بزرگواران در راه خدمت به مردم خواهیم بود.
حجت‌الاسلام احمد حاتمیان - مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: توفیق خدمت در این استان، در دهه ۸۰ حدود پنج سال نصیبم شد و به برکت همان حضور با سایر استان‌هایی که در نقاط مختلف کشور از جمعیت با فضیلت اهل سنت بهره می برند ارتباط وسیعی داشتم و با فرهنگ مردم کرد بیشتر آشنا شدم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه ۹۰ نیز دو سال در خدمت این مردم بودم و عالمان و چهره‌های علمی زیادی را در این استان دیدم که منجر شد با نگاه تازه ای به متون دین بنگرم، افزود: تمام نگر‌ش‌ها و اندیشه‌هایی که برگرفته از متن و بطن دین است، همه دارای ارزش و قابل تحسین هستند و بهره جستن از این نگرش ها و فراغت ها و برداشت‌های متفاوت از متن دین، مایه رشد و بالندگی و دینداری جامعه است.
حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: برهمین اساس، میزان تاب آوری جامعه در برابر اندیشه‌های متفاوت و برهان‌های عقلانی از متون دین، مایه سعادت بوده، نه منشاء کدورت و افراط‌ها و این باور در همه ما وجود دارد که براساس این نگرش باید بدانیم خدمت در بین این مردمان، آدم را به رشد می‌رساند.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: با جامعه بزرگ و فرهیخته علما و ماموستاهای اهل سنت ارتباط وسیعی داشتیم که مایه هم افزایی در مسیر خدمت به دین و جامعه بوده است.
وی وجود کانون‌های فرهنگی تبلیغی، هیئات مذهبی، موسسات و خانه های قرآنی و روحانیون و ماموستاها را از ظرفیت‌های موثر استان دانست و اعلام کرد: این تشکل‌ها با کمترین ابزار و با بیشترین انگیزه در استان تلاش می‌کنند.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

 
حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: همه حرکت‌ها و مجاهدت‌های جامعه در حوزه های مختلف زمانی به سامان می‌رسد و زمانی نتیجه مطلوب را به ما خواهد داد که به سمت هدفی متعالی حرکت کند تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشیم.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: بزرگترین دغدغه رهبر معظم انقلاب، دغدغه جهاد تبیین است که تبیین معارف دین مبتنی بر قرآن کریم، جامعه را به رشد می‌رساند و این رسالت را مکررا رهبر از ما می‌خواهد.
وی گفت: هرگاه جامعه بنیاد توحیدی خود و ارزش انسانی خود را بشناسد، حتما مسیر هدایت را در پیش می گیرد.
در این مراسم از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

1400/12/01

تعداد بازدید: 9

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T