حجت الاسلام شجاعی :

رویداد «نوآوین» به دنبال تربیت آوینی‌های آینده نظام است

حجت الاسلام شجاعی :

رویداد «نوآوین» به دنبال تربیت آوینی‌های آینده نظام است

رویداد رسانه‌ای نوآوین ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش آموزان دهه هشتادیا و مسئولان شهرستانی و مدیران بنیاد ملی نوجوان در ابهر آغاز شد.

رویداد «نوآوین» به دنبال تربیت آوینی‌های آینده نظام است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شجاعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در افتتاحیه رویداد نوآین در شهرستان ابهر گفت:این رویداد مخصوص نوجوانان پسر است و رونمایی این حرکت تربیتی که نه به صورت مقطعی بلکه بستر تربیت متفاوتی برای کنشگران نوجوان است.

وی گفت: در این رویدادرسانه‌ای آموزش، مهارت و رقابت برای نوجوانان شرکت کننده اتفاق می‌افتد ضمن اینکه کارگروه‌های تخصصی رسانه‌ای نیز تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر افزود: دانش آموزان می‌توانند معضلات منطقه و استان خود را شناسایی و با ابزار هنر و رسانه به بیان مطالبات مردم منطقه و راهکار‌های رفع این مشکلات بپردازند.

حجت الاسلام شجاعی ابراز داشت: این اردو‌ها علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش کرد استعداد‌ها و توانمندی‌های نوجوانان را به آن‌ها نشان دهد.

شجاعی در ادامه گفت: رویداد نوآوین در شهرستان ابهر با حضور بیش از ۴۰ نفر از دانش آموزان کنشگر به مدت سه روز در ابهر در حال برگزاری می‌باشد و گروه‌های برتر به رویداد استانی راه پیدا خواهند کرد.

1402/09/16

تعداد بازدید: 3

T

T