کد خبر: ۶۹۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

دشمن با القای شبهات، نگاه مردم را از کشور و حاکمیت منفی می‌کند

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: دشمن با القای شبهات نگاه مردم را نسبت به کشور ، حاکمیت، ارزش‌ها و داشته‌های خود منفی می‌سازد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

 

 

 

 

 

 

 

 

دشمن با القای شبهات، نگاه مردم را از کشور و حاکمیت منفی می‌کند

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» در دوره آموزشی ضمن خدمت که ویژه روسای ادارات تبلیغات اسلامی ادارات کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در این دوره دشمن به این فکر نمی‌کند که چندصد کیلومتر از خاک را همچون جنگ تحمیلی تصرف کند و جنگ سخت برایشان هزینه‌بردار است بنابراین دنبال جنگ شناختی است تا اذهان و قلوب را تصرف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: دشمن با جنگ شناختی کشوری را بدون شلیک گلوله تصرف می‌کند و منافع کشور را در راستای خواسته‌های خود قرار میدهد و جنگ نرم،ترکیبی و جنگ روانی را جایگزین جنگ سخت می‌کند اين در حالي است كه دشمن با القای شبهات نگاه مردم را نسبت به کشور، حاکمیت، ارزش‌ها و داشته‌های خود منفی می‌سازد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی  افزود: در جنگ شناختی بهترین بستر و مهمات این جنگ خود مردم است و نیازی نیست از جای دیگر عده و عُده بیاید چنان محاسبه را تغییر و در فکرها نفوذ می‌کند که آدم‌ها علیه استقلال خود قیام می‌کنند و می‌ایستند.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرموده‌اند دشمن دنبال آن است که کشور ما را از داخل تهی  و از ارزش‌ها خالی کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در تاریخ اسلام، جنگ‌های روانی و جنگ‌های شناختی زیادی اتفاق افتاد و در سالیان اخیر دوره ما را به دوره جنگ احزاب تشبیه کردند.

ارسال نظر