کد خبر: ۸۳۰
با مشاركت مركز رسانه سازمان تبليغات اسلامي و پايگاه خبري تحليلي عقيق

برنامه تكيه ويژه شب‌هاي محرم با حضور مداحان، خطبا و شعراي صاحب نام آييني كشور برگزار شد

به‌همت مركز رسانه سازمان تبليغات اسلامي و پايگاه خبري تحليلي عقيق برنامه تكيه ويژه شب‌هاي محرم با حضور مداحان، خطبا و شعراي صاحب نام آييني كشور برگزار شد.
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
 

برنامه تكيه ويژه شب هاي محرم با حضور مداحان، خطبا و شعراي صاحب نام آييني كشور برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، مركز رسانه سازمان تبليغات اسلامي  با توجه به اين موضوع كه بزرگان دين همواره بر اهميت محرم و صفر و زنده نگه داشتن شعائر حسيني تاکید داشتند و از طرفي هيئات مذهبي ظرفيت عظیمی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی  و اجتماعي در کشور محسوب مي شوند برآن شد تا با تهيه برنامه تكيه و استفاده از رسانه ملی كه به دلیل گستردگی بسیار از حیث جامعه مخاطب، بسیار تاثیرگذار است به بهترین نحو در اين زمينه فعاليت كند. همچنين شبکه افق سیما نیز به عنوان یکی از شبکه‌های رسانه ملی که جامعه مخاطب بسیاری را به خود اختصاص داده تلاش دارد تا درمناسبت‌هاي ملي و مذهبي با تولید محتواهای ارزنده سهم خود را در این مسیر ادا کند.

 

گفتني است، برنامه «تکیه» در ایام دهه اول محرم هر شب ساعت ۱۲ شب با حضور کارشناسان مذهبی، مداحان و خادمان ابا عبدالله الحسين عليه السلام به روی انتن شبکه افق رفت و بازپخش این برنامه، شب بعد ساعت ۱۹ در قاب شیشه‌ای مخاطبین شبکه جای گرفت.

 

ارسال نظر